Sveiki atvykę į ketaus.lt — ketaus indų internetinė parduotuvė

www.ketaus.lt prekių grąžinimas ir

Garantija

Garantijos ir grąžinimai

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis Lietuvos Respublikos Civilinio kodekso 6.228-10 straipsniu. Vartotojas turi teisę per 14 kalendorinių dienų nuo prekių gavimo atsisakyti nuotolinės sutarties ir grąžinti prekę be priežasties, išskyrus atvejus, numatytus įstatymuose (pvz., pagal individualų užsakymą pagamintos prekės nėra grąžinamos).
1. Grąžinamos prekės būklė: Prekė turi būti nenaudota, nesugadinta, pilnos komplektacijos, nepraradusi prekinės išvaizdos, su visais priedais ir originaliomis etiketėmis. Pažeidus šias sąlygas, prekė negali būti grąžinta.
2. Grąžinimo terminas: Grąžinti prekę galima per 14 kalendorinių dienų nuo gavimo dienos.
3. Grąžinimo procesas: Klientas privalo pateikti raštišką prašymą grąžinti prekę el. paštu info@ketaus.lt ir, jei reikia, pridėti prekės nuotraukas.
4. Grąžinimo forma: Klientas užpildo Pardavėjo pateiktą prašymo formą ir užtikrina saugų prekės įpakavimą originalioje dėžėje.
5. Grąžinimo transportas: Klientas pats organizuoja prekės pristatymą į Pardavėjo sandėlį. Prekės grąžinamos per Lietuvos paštą nepriimamos.
6. Prekių grąžinimo adresas: Lentvario g. 33, 25 rampa, LT-02241 Vilnius, tel. +370 680 51 541. Darbo laikas: I – V 9:00 – 17:00 val.
7. Dokumentai: Grąžinant prekę būtina pateikti pirkimo dokumentus (PVM sąskaitą faktūrą) ir užpildytą grąžinimo prašymo formą.
Išimtys juridiniams asmenims: Teisė grąžinti prekę per 14 dienų nenurodant priežasties netaikoma juridiniams asmenims.
8. Pinigų grąžinimas: Patikrinus prekės būklę, pinigai grąžinami per 14 dienų.

GARANTIJA

1. Garantinis laikotarpis: Visoms prekėms suteikiama 24 mėn. kokybės garantija. Garantiniam reikalavimui pateikti būtina užpildyti prašymą ir pridėti pirkimo dokumentus.
2. Garantinis aptarnavimas: Pardavėjas įsipareigoja pakeisti nekokybišką prekę arba grąžinti sumokėtus pinigus, jei tokios prekės sandėlyje nėra. Prekės trūkumų vertinimą atlieka gamintojas.
3. Transportavimo išlaidos: Visos išlaidos, susijusios su prekės pristatymu į garantinio aptarnavimo centrą ir atgal, apmokamos Pirkėjo.
4. Negarantiniai atvejai: Jei prekės defektai atsirado dėl netinkamo naudojimo ar mechaninių pažeidimų, remonto išlaidas apmoka Pirkėjas.
5. Garantinio remonto terminas: Garantinis remontas atliekamas per 30 darbo dienų. Išimtiniais atvejais terminas gali būti pratęstas iki 45 dienų.
6. Nepasiimtos prekės: Nepasiimtos prekės saugomos 3 mėnesius. Po šio termino jos gali būti utilizuotos, apie tai informavus Pirkėją.
7. Garantijos pratęsimas: Prekei ar jos daliai, pakeistai per garantinį laikotarpį, taikomas toks pats garantinis terminas kaip originaliai prekei.

NETEISMINIS GINČŲ SPRENDIMAS

Vartojimo ginčai sprendžiami Valstybinėje vartotojų teisių apsaugos tarnyboje
Adresas: A. Goštauto g. 12, 01108, Vilnius
El. p.: tarnyba@vvtat.lt
Tel. (+370 5) 262 67 60
Interneto svetainė: https://vvtat.lrv.lt

Taip pat galima naudotis elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platforma: ec.europa.eu/odr.

Kontaktinė informacija

UAB Milijonas Plius
Įmonės kodas: 302917627
PVM mokėtojo kodas: LT100008118712

El. p.: info@ketaus.lt
www.ketaus.lt
Tel. +370 680 51 541
Dirbame: I – V 9:00 – 17:00

Prekių grąžinimo adresas

Lentvario g. 33, 25 rampa
LT-02241 Vilnius
Tel. +370 680 51 541
Dirbame:
I – V 9:00 – 17:00

El. p.: info@ketaus.lt
www.ketaus.lt

Telefonas

+370 688 55 111

Dirbame I – V

9:00 – 17:00